Jumaat, 15 November 2013

bonus bisnes Shaklee vs Gaji bulanan

ok, korang mesti nak tahu, berapa banyak bonus Shaklee kan.. ni, secara umum aku bagitau... 


nape, tak percaya yang no4 tu?? hehhehee..tiada yang mustahil laa... kalu u kerja kuat, u boleh dapat sebanyak itu..   

tak reti nak promote?
ramai yang dah tahu pasal Shaklee ni.. bila u dah makan supplement Shaklee dan rasa kebaikannya, u hanya perlu share pengetahuan n pengalaman u.. kalu diorang tak nak dengar, mungkin ade orang lain yang berminat.. so, seme tu u boleh wat face-to-face, share dalam online/fb, bagi flyers or mana-mana yang bersesuaian dengan jiwa u..

tak reti nak cari downline??
sebenarnya, kalu tak ade downline pun, u boleh untung gak dalam Shaklee ni.. tapi, kene kerja lebih kuat dari biasa aa.. sebab konsep dalam Shaklee, bonus berdasarkan jualan yang dibuat n leadership, bukan berapa banyak downline di bawah u.. produk yang dijual pun adalah halal, berkesan n selamat.. so, kalu tak ade downline pun, u boleh survive... tapi bila ada downline ni, u kene la guide dia mengikut P&R Shaklee.. jangan biarkan dia sorang-sorang jek.. so bila dia berjaya, u pun berjaya menjadi seorang Leader.

semua orang duk jual Shaklee, boleh ke aku jual?
rezki ni, ALlah yang bagi.. in sya Allah bila kita niat yang betul, dan mengharapkan keredhaan Allah, Allah akan buka hati seseorang untuk membeli dengan kita.  kalu tak, kenapa CIMB, Maybank, Ambank, Hong Leong Bank boleh wat opis sebelah-sebelah?? sebab masing-masing ada kelebihan masing-masing kan.. macam tu gak kita, masing-masing ada kelebihan tersendiri... yang penting, cara untuk kita menjemput rezeki tu cemana... :)

upline goyang kaki, downline kerja keras??
upline mana boleh goyang kaki jek..kalu tak, lingkup la bisnes yang dibuat sebelum ni.. dalam Shaklee, kami paggil bonus Leadership.. upline kena guide, bagi nampak jalan or bimbing cemana nak dapat bonus lebih.. guideline boleh diberi secara online/sms/whatsapp/blog/face-to-face or macam2 cara yang bersesuaian.. sekarang dah ramai yang ada telefon pintar, ada internet.. so in sya Allah guide boleh diberi bila-bila masa, dimana sahaja.. tak jumpa face-to-face pun tak ape.. yang penting, kene rajin bertanya, rajin mencari.. bahkan, kalu u kerja kuat dari upline u, u boleh pintas di dalam ranking Shaklee ape... so, memang adil laa konsep MLM Shaklee ni..

ni, link pasal MLM hasil nukilan Ustaz Zaharuddin

0 ulasan:

Catat Ulasan