Khamis, 19 Disember 2013

Kesuburan sperma bagi lelaki berumur 35 tahun keatas.

Haaa.. Lelaki yang berumur 35tahun keatas, ada kemungkinan spermanya tidak subur. Jadi Dr Zubaidi mencadangkan supaya mengamalkan supplement sekurang-kurangnya tiga bulan kerana tiada perubatan moden yang boleh memperbaiki kesihatan sperma ini..

Dalam Shaklee, supplement yang dicadangkan adalah zink dan Vitamin E, supaya saiz sperma montel-montel dan berdesup mencari ovum.. Coenzyme10 (dalam coqHealth) pula untuk bagi tenaga kepada sperma tersebut..

'aik, doktor suggest supplemen lain, ko duk suggest Shaklee lak.. Camno tu???'

Hehehhehe.. Memangla I syorkan Shaklee, sebab I yakin produk Shaklee selamat, diperbuat bahan semulajadi, in syaAllah berkesan dan halal.. Dah berjuta-juta ringgit Shaklee laburkan untuk buat kajian atas setiap produknya, jadi I memang yakin dengan Shaklee.  Kalu uols masih ragu-ragu, uols boleh kaji, buat perbandingan produk n harga tu sendiri..

Antara kriteria yang boleh diambilkira :
- clinical studies about the produk.
- Pantang larang / siapa yang tak boleh ambil produk tersebut.
- Kesan jangka masa panjang.
- Harga produk tersebut.
- Dimana produk tersebut dijual..

Kalu Shaklee kan senang, uols bank-In duit, nanti I poskan teruskan ke alamat yang diingini.. Kalu nak produk xxxx tu, uols mungkin boleh cari dan tanya pharmacist pula.. Hehhehehe.. Pilihan di tangan anda :-)

Dalam usaha mendapatkan zuriat, suami dan isteri mestilah bersama-sama berusaha, kan.. Teruskan usaha, berdoa kepada Allah dan tawakkal.. In sya Allah, Dia akan makbulkan doa kita,  aamiin..

http://drzubaidi.com/blog/?p=3949

0 ulasan:

Catat Ulasan